استمداد كارگزاران مخابرات روستاها از نمايندگان مجلس

فال

کلیپ موبایل

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه


صبح امروز و همزمان با اولين جلسه علني مجلس بعد از تعطيلات حدود 400 كارگزاران مخابرات روستاها از استانهاي مختلف مقابل مجلس تجمع كرده و ضمن اعتراض به عملكرد شركت مخابرات خواستار احقاق حقوق خود شدند.

بولتن نیوز: صبح امروز و همزمان با اولين جلسه علني مجلس بعد از تعطيلات حدود 400 كارگزاران مخابرات روستاها از استانهاي مختلف مقابل مجلس تجمع كرده و ضمن اعتراض به عملكرد شركت مخابرات خواستار احقاق حقوق خود شدند.

 


 


 اين كارگزاران مخابرات روستاهاي سراسر كشور خواستار كمك نمايندگان در احقاق خقوق خود از جمله بيمه و انعقاد قرارداد كار با شركت مخابرات طبق قانون كار هستند.

اين كارگزاران از استانهاي آذربايجان غربي كردستان خوزستان و ... هستند كه تاكيد دارند پيمانكاران بعنوان واسطه بين شركت مخابرات و كارگران بايد حذف شوند و اين شركت بايد با اين كارگزاران طبق قانون كار مستقيما با خود آنها قرارداد ببندد.

 


 


بيمه يكي ديگر از تقاضاهاي اين كارگزاران مخابرات روستايي است كه تجمع كنندگان خواستار بيمه خود از سوي شركت مخابرات هستند.
كارگزاران شركت مخابرات روستاها با در دست داشتن پلاكارد و پارچه نوشته هايي خواسته هاي خود را به صورت آرام مطرح كرده و از نمايندگان در اين زمينه استمداد طلبيدند.
برخي از نمايندگان جهت رسيدگي به مشكلات اين كارگزاران


با رای نمایندگان تصویب شد؛
 
 

اعمال ماده ۲۳۳ آیین‌نامه داخلی مجلس برای حل مشکلات بیمه‌ای کارگزاران و پیمانکاران مخابرات روستایی

نمایندگان مجلس بعد از قرائت گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد درخواست اعمال ماده ۲۳۳ آیین‌نامه داخلی مجلس درخصوص عدم پایبندی دستگاه‌های ذی‌ربط به حل مشکلات بیمه‌ای کارگزاران و پیمانکاران مخابرات روستایی با اعمال این ماده موافقت کردند.
 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز سه‌شنبه (۲۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی، پس از قرائت گزارش کمیسیون اجتماعی توسط سخنگوی این کمیسیون در مورد درخواست اعمال ماده ۲۳۳ آیین‌نامه داخلی مجلس برای حل مشکلات بیمه‌ای کارگزاران و پیمانکاران مخابرات روستایی با ۱۴۷ رای موافق، ۱۱ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع موافقت کردند.

در این گزارش مستندات لازم به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای نیل به نتایج عملی حل این معضل چندساله که معلول اجرا نشدن به‌موقع و صحیح قانون از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط است، توسط کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه شده است و پیش از این نیز جمعی از کارگزاران مخابرات در حریم مجلس تجمع کرده و متعاقب حضور آنان در کمیسیون مربوط موضوع مورد نظر در جلسات کمیسیون مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.



ارسال توسط Ali
چون بلبل مست راه بستان یافت**روی گل وجام باده راخندان یافت -آمد به زبان حال در گوشم گفت **دریاب که عمر رفته را نتوان یافت

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
انواع فال
فال حافظتعبیر خوابسرگرمی فان پورتالگالری عکسفاگالری عکس آلامتو